Aksi Pemuda , Test Kasut Sukan Dan Kemudian Lari, Tak Disangka Akhirnya Merayu Sendu

Masih ingat dengan vide0 tular Harvinth Skin ‘melarikan diri’ saat mencuba kasut sukan baru-baru ni? .”Ingatkan pengawal keselamatan akan keluarkan pis t0l dan tembak saya, tapi rasa berbaloi sebab ambil risik0 untuk hasilkan vide0 itu.

Begitu kata-kata seorang personaliti med1a sos1al negara selepas vide0nya ‘melarikan diri’ dari sebuah premis pakaian dan peralatan sukan menjadi tular di seluruh dunia.

“Saya sebenarnya tengah memanaskan badan dan mencuba kasut itu. Saya nak tahu bagaimana rasanya memakai kasut tersebut ketika berlari,” katanya ketika dihubungi mStar Online pada Selasa.Harvinth yang juga hos televisyen itu berkata, vide0 tersebut diinspirasikan daripada rakaman seorang lelaki dari luar negara yang turut melakukan aksi sama.

Pemuda yang bernaung di bawah label Rocketfuel Entertainment itu beranggapan Malaysia perlu melihat seseorang dari negara ini menghasilkan versi sendiri setelah menonton vide0 tersebut.

“Saya gembira melihat sesuatu yang saya lakukan membuat orang lain ketawa, menikmatinya dan itulah antara sebab saya menghasilkan vide0. Saya ingat vide0 itu ‘okay’ sahaja di Malaysia, tapi tak sangka ia tular di seluruh dunia.Saya juga ingin ucapkan terima kasih kepada kakitangan kedai sukan itu kerana tidak ‘menumbuk’ saya.”

Kemudian Test Rantai Emas sambil berlari, pekerja kedai spontan panjat meja kaca

Tular beberapa vide0 dari Negara luar mungkin dari China aksi gadis ‘melarikan diri’ selepas memakai rantai emas. Aksi yang ditunjukkan mirip aksi Harvinth test kasut tempoh hari kan.

Seperti dijangka , pekerja kedai pasti akan panik saat gadis tersebut melarikan diri. Rupanya , gadis2 tersebut hanya bergegas untuk melihat diri mereka di depan cermin yang terletak berdekatan pintu masuk premis.

Jika dilihat dari video, aksi spontan pekerja kedai tak kira samada lelaki atau perempuan terus memanjat kaca perhiasan untuk mengejar gadis terbabit. Siapa sahaja pasti akan tangkas memberikan respons jika menyedari sesuaatu yang buruk berlaku.

Reaksi spontan pekerja terbabit membuatkan ramai tergelak.Selepas menyedari gadis tersebut hanya berlari untuk melihat dirinya dicermin, kelihatan pekerja kedai tersipu2 malu. Agaknya kalo yang lelaki buat macam ni silap silap boleh kena temb4k dengan pak guard kan..hahaha

Jom tonton vide0 di bawah:

Terbaru , nampaknya “Test n Run” sudah memasuki level baru..Iaitu “Test n Run n Caught” (TNC)..Saje min kasi name gitu..

Baru baru ini tular , seorang pemuda mencuba kasut sport disebuah kedai sukan. Seperti biasa ,saat awal mencuba , pemuda itu hanya melompat lompat untuk menguji keanjalan kasut.

Seperti mana prank prank kasut sebelum ni ,slepas beberapa ketika , mungkin saat pekedai sedang leka , pemuda itu terus berlari sehingga keluar kedai.

Malangnya bermula disini.Tak disangka sangka rupanya diluar ada seorang pengawal yang sedang melintasi depan kedai itu..Tanpa banyak bicara , pemuda itu terus ditahan.

Kelihatan pemuda itu berulang kali mengatakan ianya hanyalah prank semata-mata.Tanpa mengendahkan rayuan pemuda tersebut , pengawal itu terus memanggil unit sokongan polis untuk dibawa ke balai..

Papehal , balai cerita..mungkin itu yang brader pengawal tu pikirkan..Awas gais , haha..Ternyata tak semua prank itu akan berakhir seperti yg dipkirkan. Korang jangan tiru pulak ya.

Video dibawah :

Berbaloikah untuk melakukan prank prank sebegini? .

Sudah baca ,jangan lupa like komen dan share page Tribune Malaya gais.